så häääääär laddad idag!

Tjoflöjt!

Fick nyss svar om att jag ska vara på min önskade praktikplats vecka 39-42, och det känns så skönt att det är ett steg längre fram i utbildningen.
NU börjar man återigen känna längtan efter att öppna böckerna o lösa uppgifter.
Har varit tungt ett tag, om jag ska vara ärlig.

Har haft så mycket tankar och ilska, och nu senast en irriterande förkylning i kroppen, som stör min ork och min lust. Jag vill helst bara ligga kvar i sängen när klockan ringer. Men går det då?

Nä, så blir man ingen hårt studerande, blivande Uska för fasiken, SKÄRPNING!

                        

Dyker ner i min bibel denna kurs, bestående av 336 sidor pärm till pärm. 3:e dagen, och jag har hittills läst 52sidor tjock broschyr (?) om vad enköpings kommun kan tillgodose för hjälp och stöd kring vårdinsatser och boenden i stan. Måste lägga mig och lusläsa bibeln nu, för om 4veckor ca ska jag ha läst på om det naturliga åldrandet, demens och lite smått och gott.    Cant wait! :)

det HÄR är min dröm,
INGET ska komma iväg för det.

Inte du,
inte ni,
inte dom.

3:e dagen in på vård och omsorgsarbeten,

Och vad gör vi?
NU KÖR VI!  ;)


Kommentarer
Postat av: Ida

Vad gör du, nu kör du! Puss snygging ; ) ♥

2010-08-25 @ 17:34:48
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Mia

Lev i den drömmen nu i så fall <3

2010-08-26 @ 17:15:48
URL: http://miaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback