Mycket att ta med i beräkning...

Jag står i valet och kvalet att göra ngt som kommer vara med mig för resten av livet.
Jag kommer inte ångra, men kommer jag fortsätta vara lika glad för det?

Hur vet man i förväg?
Finns det någonsin några bra svar?

Det är ju som vanligt Bara jag som i slutändan måste ta dom besluten som kommer påverka hur min framtid ser ut, och just nu känner jag inte att det finns ork över till att resonera kring allt det här.

Det är inte supermegabråttom, men jag vill ha det klart, nu!
men hur finner man orken?



Kommentarer
Postat av: Mia

Baby, följ med mig första gången (för antar att det är det du menar? ;) så brukar man bli så sugen att man bara inte kan motstå sen. :)



Tänk som jag annars.. En minnesmarkering från den här delen av ditt liv, ett minne för allt vackert som var då. Om du nu skulle ångra dig. (man ångrar sig inte) :D

2010-08-17 @ 12:22:09
URL: http://miaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback