Vilken härlig dag!


Skall träffa Sarah Sundström från kören idag för att planera och placera in vart alla förbokade grupper skall sitta under kommande 3 konserter här till helgen. :)

Blir väl på ngt lugnt, fint ställe på stan, ta en kaffe och prata lite skit,
sen ska jag försöka hitta present till lilla Clara som precis fyllt 3år. :)
Kalas söndag, efter en helg av showande, blir perfekt avslutning!

Igår var det "premiär" för mig att medverka på kören nu efte 2veckors frånvaro,
kändes bra, trots att jag sekundvis totalt glömmer bort sångtexter och dans, men när musiken rullar så kommer det flygande helt automatiskt!

Ibland älskar man sitt muskelminne! :)

Några dagar har rullat sedan i Måndags,
hittills känns det ju ingen större skillnad, men det kanske kommer,.
Världelös på att skaffa mig rutiner, thats for sure!   Får ta mig upp på morgonen bara, sen kommer man igång.

Nu blir det göra sig lite klar, kolla av med Sarah, sen är det övning ikväll också,
satsar på 18:30 - 22.30? ;)

Igår kom man hem 4min i 23, alltid händer det ju saker som gör att vi hamnar efter i schemat, men man får ha lite överseende :)

Fick mail från chefen förut också,
infö om premiäröppningen på VIP-gäster, och när utbildningen i enkpg ska ske.
Och hur framtiden ser ut får vi se om några dagar.
Kände igen MÅNGA namn på adresslistan, hade jag inte räknat med.
Spännande.

Nej, nu göra lite nytta.

Btw:
Köket blir klart idag!   Lovely!

Har världens bästa MAN!



Kommentarer
Postat av: Ida

Asbra att du är med!! Love you! ♥

2010-04-22 @ 15:36:45
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback