Showen är slut

Och ja, jag är några dagar sent ute med att komma på det,jag vet. :)

Helgen spenderades mestadels i kyrkan (och på diverse hamburgeställen)
Jag fick fira min 24:e födelsedag på scen, och det är ju alltid trevligt.
Fick 47 gratulationer via facebook, kören (dock inte hela sjöng i våra loge, och daniel och Leo sjöng för mig hemma.
En bra och väldigt lugn dag. :)

Är supernöjd över hur showerna / konserterna blev, trots min frånvaro senaset 2veckornas rep, men det gick mest bra, några småmissar bara.

Söndag spenderades på Clara's lite försenade med mysiga 3-årskalas med mängder (!) av fika och kaffe,
och idag har jag träffat världens bästa Bella,
hon hämtade mig efter mitt mycket givande möte jag hade på komvux idag kl 11, vi åkte för en barnsallad på Wickmans och sen cheesecake i deras superfina, perfekta hus som dom bott i sedan December.
Jag blev inte ett dugg sugen på hus nu, nej eller hur!

Avundsjuk! :)

Nu blev det lite sittande här visd datorn, Daniel tog lite egotid och cyklade till stan, och jag lovar han kommer hem med den där jackan a' 1500:-  
Jag blir inte förvånad, faktiskt.

Nej, nu ska det styras middag,
det prasslade till i hallen, Japp.
Det var en jackpåse jag hörde, minsann.  ;)


Titta, det var inte så farligt att hälsa. Spännande. Ha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback