nytt inlägg

Eve, glöm inte att det är Fredag! ;)
Dagen har bjudit på många skratt men även lite skvättar av gråt.

Vealina bjöd upp mig och Leo att hjälpa henne med att baka. Resultat:
Cocosbollar och ananaspaj. :) Mums i Tell you! :)
Vi sällskapade till Ica Maxi efter vi lämnat Viggo på day-care.
Handlahanda, gå till Lantgården och handlahandla.
Hemhem, hämta Leo efter ett jobbigt samtal till Theboss.
Hämta Leo, baka cocosbollar och ananaspaj. Äta cocosbollar och ananaspaj. Lovely! ♥

Lämna Leo, fika lite mer.
Träffa Vealina, gå till Ica, handlahandla.
Posta brev, gå till  city, handlahandla, bli avis på apotekspersonel samtidigt som ja inser hur mångas jobb jag kommer kunna ta om ja bara ger mig f*n på det. ;)

Glo runt, träffa Ida, gå till Ams, tillbaka från Ams, till Drott, fikafika,
Laura kommer förbi. :) Länge sen vännen!
Telefonen ringen. Talk to Theboss :(

Hemväg, ringer Daniel,
förvirrad, förtvivlad, förväntan(?)

Hejdå Eve!

Ringer Uppsala.
Sms to Theboss. Inge glad. skit

Svar från Theboss,
hoppfull, förväntansfull, imponerad, ivrig

Middag,
och hamnade här.

Måste vara duktig.
Deadline imorgon på diverse saker.







Kommentarer
Postat av: Eve

Men Hanna, vi var ju på Tammerfors! :P Nejdå, nu har jag fattat att det är fredag...tror jag...kanske...inte...ibland. I donno! Imponerad, ivrig låter ju positivt! Yey! Nu ska jag återgå till mitt kissande...för jag tycker det är så himla kul! Puss

2010-04-16 @ 22:05:59
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: Ida

Skulle skriva som Eve - Tammerfors! Men det är okej om du är lite förvirrad för tillfället : D Hoppas det ordnar upp sig! Själv fick jag migrän igår, tror du det var askan?! ^^

2010-04-17 @ 11:54:25
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback