Head keeps turning

Symptomen blir fler och fler, och jag blir bara mer och mer förvirrad.
Joför fan, visst hittade man lite fler saker i livet som kunde gå fel.

Misstänkt magsjuka,
resluterar i misstänkt mag-tarminflammation.
Läkarbesök imorgon fm hos Dr wahlunds, så inget jobb för mig idag Torsdag eller imorgon Fredag.
Nu blir det tripp till affären för att inhandla fil med bra baciller i.
Det resulterade i att jag köpte 2 av 3 produkter som jag inte skulle äta, nämligen MERA fibrer. Hello, ja hittar uppenbart inte i nyttighetshyllan,. Hell no.


Torsdag

Jag och miss läkare at Wahlunds är inte alls överens.
Hon är fullkomligt inne på att allting i världen är pga stress, och att alla symptom verkar (i hennes värld) bekräfta att det är stress, eftersom det varit så mkt nu senaste tiden)
Jag håller med till viss del, jag har stressat, varit med om ganska mycket och haft triljoner saker i huvudet senaste 8månaderna.

Kom iallafal helskinnad, men stucken i diverse kroppsdelar ifrån läkaren, 140:- fattigare,
några dl blod lättare men inga svar på mitt mående rikare.

Jag fick ut ngt medel som skall lugna tarmarna, så dom kanske får igång funktionen igen.
Eftersom hon sen erkände att det är ju en form av inflammation trots allt.
Vimsig, jag eller hon?  Måh!

Jag skulle ha tålamod med min ahjärtklappningar och orytmiska slag, för det var nog bara stress,
och resten skulle NOG ge med sig, när magen mådde bättre.
2 månader skulle vi ha "telefondejt" som hon uttryckte sig, jag baha "nej tack",
men hon ville ringa och kolla hur jag tyckte medicinen funkar.
Så blir medicin morgon och kväll nu i 2månader först,
så får vi se om den hjälper magen ngt alls, eller om det är som jag tror. :/

I övrigt är det mycket tankar kring allt och inget,
vissa saker har kommit att betyda väldigt mycket, medans vissa inte alls känns så relevanta att lägga tid på.


Beslut måste tas,
förändringar kommer att ske,
är man någonson redo? 

Om inte,
hur ställer man in sig på det som man inte kan rå över?




Are you aware of what you make me feel, baby?
Right now I feel invisible to you, like I'm not real
Didn't you feel me lock my arms around you?
Why'd you turn away?
Here's what I have to say

I was left to cry there
Waiting outside there
Grinning with a lost stare
That's when I decided

Why should I care?
Cause you weren't there
When I was scared
I was so alone
You, You need to listen
I'm starting to trip
I'm losing my grip
And I'm in this thing alone

Am I just some chick you placed beside you
To take somebody's place?
When you turn around can you recognize my face?
You used to love me, you used to hug me
But that wasn't the case
Everything wasn't okay

I was left to cry there
Waiting outside there
Grinning with a lost stare
That's when I decided

Why should I care?
Cause you weren't there
When I was scared
I was so alone
You! You need to listen
I'm starting to trip
I'm losing my grip
And I'm in this thing alone

Crying out loud
I'm crying out loud
Crying out loud
I'm crying out loud

Open your eyes!
Open up wide

Why should I care?
Cause you weren't there
When I was scared
I was so alone

Why should I care?
Cause you weren't there
When I was scared
I was so alone

Why should I care?
If you don't care
Then I don't care
We're not going anywhere

Why should I care?
Cause you weren't there
When I was scared
I was so alone

Why should I care?
If you don't care
Then I don't care
We're not going anywhere







Kommentarer
Postat av: Ida

Avril.. den låten gillar jag! Längesen man hörde. Vet dock inte vad du menar med den, om du ens menar något.. ^^



Är du hemma imorgon? (alltså idag om man kollar på klockan - lördag) Kanske hinner ses nåt? Tråkigt med läkare som inte har några svar..



Puss, natt natt ♥

2010-04-10 @ 01:25:45
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback