Familj, moffel och 7milakliv

Spenderat massor av timmar med massor av familj.
Började kl 12 på wickmans, spännande samtal as always, och massor med mat och kaffe i magen går vi nöjda och glada från LaWick runt kl 14. :)

Hinner förbi skoaffären, lindex och apoteket, innan Viggo somnar sittande (!) i vagnen.
In på hm, sen ilar vi ner till M, och ja dom är fortfarande dåliga med att meddela när varor skall inkomma ;)
Elin får vänta på sin tunika ett tag till :/

Tittar in på tyglandet, blev kär i en klänning som ja snällt bad elin sy upp åt mig, som ja hoppas ha i sommar. SOM ja letat, och den på bilden va all perfecto! Hoppas du är lika bra på att sy som att klippa, Elin. :)
Men de viste ja redan! ♥

Hem efter en SKITLÅNG promenad med en arg Viggo och en väldigt snäll syster Ida som ställde upp som förste vagnförare, Viggo blev liiite gladare av hennes "tappa-vagnen"-lek. Ett tag iaf.
Sn ville han bli buren igen. Sen gå. Tar tid med den lilla surfisen när han sätter den sidan till, men jätteglad att jag fick massor med kvalitetstimmar med honom idag. Skit va jag saknar dom när man är iväg, men samtidigt 'r det skönt att få distans till mamma-barn-tillvaron. Faktiskt.  ♥

Nu, några timmar efter middag och barnläggning, är jag uppe hos Ida för att börja skjuta dygnet inför en nattvecka, som fanimig ska va full närvaro!
Om inte det, blir det nog ett mindre glatt samtal. Faktiskt.

Ringde ett samtal, kändes väldigt konstlat,
jättetråkigt eftersom det var längesen vi pratade.
Men det blir väl så.
Ställer man in sig på ngt och håller på det stenhårt, så verkar det ju ge resultat.

Vi gick till Maxi, jag är inställd på sjukt massa moffel.
Blev smörpopcorn (2 påsar i micron just nu), en STOR marabou apelsinkrokant, en påse 4-pack med donutsoch blåbärsmunkar, och ngn typ kellogsgodis med choklad. Verkligen gå-till-bilen-godis. Namnam!
kostade typ 5:- och ja blev nog lite beroende.  ;)

Nu ska Ida äta sin middag, sen blir de massor med tv, nu bloggar ja bort hemmafruarna. Skit.

Men ah, så ser kvällen ut.  

Mitt mål är +2kg efter denna kväll. ;) 

Bring it on!

Nattpass

tis:    16 - 00
ons:  20-04:30
tors:  20-04:30
fre:   21:30 - 06
lör:   21.30 - 06

Ni som vill nå mig, får pussla in er mellan jobben..  :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Puss puss puss, och tack för idag & ikväll! ♥ Love!

2010-04-13 @ 00:00:16
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback