12 minuter till en milstolpe

 
Om typ 12 minuter har jag och Daniel spenderat 5 år tillsammans,...
Gud, 5år redan!    Inte så konstigt iofs. Leo fyllde ju 4 i Juli,. Och lilla PluttViggo blir 1 om sisådär snart 10dagar. Vart tog det här året vägen egentligen...

Vi som hade så många planer.
i kunde ha köpt hus, eller ja nästan 4,. Så många budgivningar var vi med i, skrämmande nog. Vi kunde haft hus, barnen kunde lekt i trädgården och vi hade styrt själva över beslut gällande hela vårat boende.  Vi kunde ha ägt ett hus.   Herregud....  :/


5 år är en ganska lång tid, när man är 23..  23 är en ganska ung ålder att hinna med att bli mamma till 2 barn. 23 år är en ganska lång tid att hinna göra massa saker på, som man inte gjort.
Synd..  Man kan så lätt vara efterklok, eller efterdum.  Beror på hur man ser saker och ting..

Just idag, eller om 7 minuter (oj tog de så lång tid att skrika de hör lilla??)
anyway, om 7 minuter kommer jag välja att se det så här:


Jag har 5 år tillsammans med en person som jag vill spendera resten av mitt liv med, en person som är pappa till mina fantastiska pojkar 2,  en person som gör mig totalt GALEN av frustration, för en massa massa saker. vi gör varandra galna, fast vi vet att vi kan bättre i det mesta vi gör,. 

Men du är min, och jag är din..

♥  Daniel 4/9 Hanna  ♥






Kommentarer
Postat av: Ida

Naaaw! Skrutt!

Älskar dig!

Grattis på er : )

Hoppas ni har det bra i Karlstad!

2009-09-04 @ 18:33:00
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Wasberg

Vad fint skrivet!! =)

Grattis på er 5-årsdag lite i efterskott!

Kram

2009-09-05 @ 09:25:20
Postat av: fia

JA, det tycker jag med!

Har du mitt nr?

Har jag ditt? =)

Har du körkort?

Jag skulle ju kunna ta ungarna och komma hem till er nån dag(?)

Tänk vad skönt vi har det! Vi har 2 kids och är bara 23 år gamla..TÄNK hur mycket vi kan göra när vi fyller 40 och ungarna är något sånär stora. Då kan vi resa runt och ta d lungt! =)

kram

2009-09-09 @ 17:57:17
URL: http://familjenskoglund.blogg.se/
Postat av: Fanny

Va roligt att du följer min blogg! hurra! Nu får jag ännu mer press på mig att skriva..haha..

Jösses vad stora dina kids har blivit..Tiden går alldeles för fort!

Hoppas Ni mår bra!

2009-09-09 @ 21:52:44
URL: http://fannythelen.blogg.se/
Postat av: Fanny

Haloj!!

Det går faktiskt bättre och bättre med fast föda nu..Yeeey! Var lite kämpigt i början men nu börjar man få in rutinerna..:)

Nej TYVÄRR är det inte vårat hus,suuck

Det är min syster och hennes sambos sommarstuga som ligger ute i skärgården...SÅ mysigt!

Vi bor ute i Ryssbo, fem minuter från Bresse beach..haha..Det duger de me..:)

2009-09-18 @ 20:07:30
URL: http://fannythelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback