Pulkaåkning, morotskaka och bästa ♥:at mitt

Dagen har innefattat allt detta, så kort och gott har det varit en väldans bra dag. :)

Sandra hämtade mig halv12, vi drog till stan för att ta en träff och snäkka lite shit, som vi brukar.
Kortis på lindex innan vi hamnade på Wendys med för Sandras del en fin räkmacka och en cola, och för Hannas del en morotskaka och en kopp härligt champagne/gräddté. <mums!    Wendys har för i övrigt nog stans godaste morotskaka, men också mest ny personal. Haha. Undrar varför?  Hmmm..

Vi pratade om allt de viktiga i världen, men mest julklappshandeln (som för i övrigt går skit)
så efter det hamnade vi på Åhlens, mycket fint och mycket dyrt.

Suckar efter allt jag ser, iallafall lallt som har något med bakning att göra,. Hittade jättefina små silikonmuffinsformar i stjärnor som ja verkligen skulle vilja lägga 49:50 på, men hur onödigt skulle inte de vara?
INTE SÅ HIMLA, om man frågar mig. ;)

Vidare till herrhörnan för att leta efter en miniplatttång (som om de skulle finnas på herr)
eller kanske en trimmer till mister D, men inge fynd.  Tooo bad...

Sen vidare till Ost&Delikatessbutiken, ni vet breve apoteket? Herregud, där skulle ja ju inte följt med in,. Välkommen till himmelriket för dig som gillar chokld och ost, och allt som finns att köpa i fina små askar och som är ätbart,.    Va tvungen att säga till en tjej sopm jobbade där att ja verkligen hade missat ngt,. hon bev ganaksa glad att ja verkade tycka om deras butik. :)

Vidare för oss till Maxi, och där hittade ja den underbara "Leila bakar" till lite reapris, så klart ja köpte den. :)  149:- istället för 199:- sikket kap, huh? :)

Blev också 2pack nya stekpannor, för dom va på "rea", sen va tanken att köpa en pulka, men väl framme vid kassan tog Sandra hand om den, så de blev tidig julklapp till grabbarna, o shit va glada dom blev. :)

Var ute och åkte ----------------

och härimellan tyckte datorn att vi skulle hoppa tillbaka, så allt de ja hade skrivit efter här försvann,. Kuk också,. rent ut sagt,..

Ah, orka skriva opm de nu??!?1?!?!

Nej nej ,. blä.

Iaf va de en bra dagm, fram tills nu, typ,.

Snart blir de promenad och kanske lite pulkaåkning, får se om du är på?  mohahaha






Kommentarer
Postat av: Ida

Hej skrutt! Äntligen lite update från bästa Hanna!

Verkar som om du hittat en massa julklappar till dig själv! Klart du ska ha muffinsformarna! Om jag hade kunnat köpa julklappar i år hade du kunnat få dem av mig ; D Hihi. Miche kom nyss hit, nu står han i duschen, och nu måste jag äta nåt för senast jag gjorde det var IGÅR kväll. 24 timmar sen med andra ord. Hehe. Illa.



Puss love!

2009-12-21 @ 18:39:24
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback