Julpyntshandel och moffelmåndag

Bloggen fått hamna i sista hand, då jag knappt hunnit vara hemma sista veckan, Varit lite annat som tagit tid,
men nu är showveckan på joar över, och det är med blandade känslor.
(Som vanligt)  Men kul har det varit, och ser fram emort nästa projekt med spänning  ;)
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Är hemma från jobbet pga misstänkt hansfluss, men eftersom jag inte hittar några fläckar bak i halsen så var de nog inte fluss ändå, skönt!
Känner mig ändå trött i halsen, svullen och hostar torrt och ont, så jag blir hemma iallafall idag, får se hur jag gör imorgon em.
Jag ska packa ihop mig i en stor halsduk och klä mig i massor med varma kläder, och sen ska vi ta oss till växtriket för att handla lite julpynt till granen,. Jag valde i år, då vio kört standard rött och guld senaste tiden, så kände att det var dax för en modernisering av granen och dess lull-lull.
Donat med dom gamla guldfärgade kulorna här hemma, så dom är numera vita och fina, vissa ska få lite glitter. :)
Så silverglitter och nya ljusslingor ska köpas, då dom andra är trasiga. Hade liksom en slinga förra året, täckte ju sådär ena övre halvan av granen, patetiskt...

Så idag ska jag lägga lite extra pengar på att köpa sånt jag vill ha.
Håller tummen för att det där går som jag vill, så behöver jag inte tänka på pengar likamycket i fortsättningen. Vore ju grymt skönt!!

Nu ska jag bryta för att ge viggo lite mat innan han ska sova, och sen åker vi ut lite med bilen,

Tack till systrarna Elin och Ida för dom här dagarna på joar,
Elin är min privata frisör, utan dig skulle jag vara platt på scen.
Du gav allt dom där frisöreran ngt att snacka om ;)

Och där blev bloggen liggande i 1timme och 20minuter, medans jag gav viggo lunch, fick honom att sova och värmde på våran lunch,
kanske dax att publicera också?

Måffelmåndag blir det med lussebullsbak, blåbärspaj och kaffe all night long sen. :) Mums!

Hoppas de piggnar upp kroppen inför imorgon

Kram!


Kommentarer
Postat av: Ida

Kaffe aaaaalll niiiiight long! sjunger



Tack för att du kom förbi här också ikväll!

Kul att se lite skriv i din blogg, finally : )

Puss, love! ♥

2009-12-07 @ 23:29:48
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Ida

Vill du ha fler foton i din header förresten? Bara att skicka över om du har nåt bra, tänkte typ från show eller nåt? Jag har bara lite foton därifrån..

(om du skulle råka läsa den här kommentaren, vill säga ^^)

2009-12-08 @ 11:55:00
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Ida

Haha, du skrev @hotmail.com istället för blogg.se. Hihi. Eller du kanske har en bloggmail också? Fast inte met http:// i början antar jag ^^



Pussen!

2009-12-08 @ 12:22:00
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hello! Jag var på Espresso house idag, hoho. Men ingen Hanna där :( Jag gynnade i alla fall verksamheten :)

2009-12-08 @ 20:40:34
URL: http://miaskriver.blogg.se/
Postat av: Ida

Way to go Mia! : )

2009-12-10 @ 12:36:03
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback