Och dyrare skall de bli...

Idag har jag tagit ett steg närmare att börja med mitt efterlängtade körkort. IDAG blev nämligen bokningen av handledarkursen HELA klar, trodde de varit klart ganska många gånger nu. Men okey, enligt trafikskolan är jag olycksbådande, eftersom jag inte kunnat boka kurser via internet och när trevliga damen på kontoret skulle hjälpa mig att boka (efter att dom utökat den fullbokade kursen med 3 extra platser bara för MIG) så blev de världens strömavbrott precis när ja ska få skriva in mig via deras dator, hallå, va händer??

Det är nog inte meningen att ja ska ta körkort, och de sa dom på trafikskolan också.
Väntar 15 strömlösa minuter, sedan ytterligare 10 på att datorerna ska funka igen,. Sen kunde vi boka den där dumma kursen, och jag fick bli 1200:- fattigare! Wohho!
Känns verkligen som om ja behöver bli fattigare nu,.  

ÖVRIGT .

Tandläkaren kom  med glad nyhet,. Min högkostnadsperiod hade under deras semester gått ut, så jag missade mina "rabatter" från försäkringskassan på 1900:- Kanon!
Tack kära tandläkare, som bokade av mina besök 3 gånger pga olika orsaker,, annars hade ja varit klar med tandJÄVELN innan ni åkte på semester, och min period hade INTE tagit slut, och jag hade sluppit betala dom där 1900:- extra!!!!   Har i tandläkare inga som helst JÄVLA ansvar när de kommer till sånt här??   

Tack, för att ja nu inte har 1900:- över till annat, typ körkortet, som jag iallafall inte kan betala nu, eftersom jag måste betala resten av jävla tandläkarräkningen på totalt 7000:- ! ! ! ! !

Jag är så jävla nöjd nu

Kommentarer
Postat av: zanna

Hjälper det om jag telepatiserar över en stor kram? (lite i alla fall? :) )



KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!!



Snart ses vi :)

2009-08-28 @ 08:09:57
URL: http://klemsi.blogg.se/
Postat av: Ida

Men om DE flyttat dina besök så kan de faktiskt ta betalt som om du hade högkostnadsskydd väl? Kolla upp det!

2009-09-04 @ 18:35:04
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback